چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

این نظر منه. نظر شما هم مال شماست.

بیاین چیزم کنین یا هر چیزی ولی من واقعا فکر میکنم که "علف" کشیدن برای من خوب بود. خیلی از بدبختیهای روانی و اینکه دقیقا میدونستم چی هستم و رفتارام چیه و چجوری دوست دارم که لباس بپوشم و طرز فکرم چیه و همه اینها ولی انگار که نمیتونستم باشم. یعنی حس میکردم حق ندارم که اونجوری باشم ولی از وقتی که علف میکشم، خیلی مشکلات و خود درگیریهام رو حل کردم با خودم و حداقل برای من خوب بوده.

من تبلیغ نمیکنم که برو اونکارو بکن ولی کلا گارد گرفتن نسبت به تمامی کائنات رو هم قبول ندارم دیگه. ‌شاید استفاده زیادش بد باشه که هر چیزی زیادیش بده مثل قند تو شکلات. ولی شاید بتونه کمکت کنه. چرا که نه.

۲
سایه نوری
۱۹ شهریور ۲۱:۴۵

نه نه منظورم این نبود که تو پند و اندرز دادی.. 😊

منظورم این بود که وقتی مثلا توی نوعی چیزی گفتی و نخواستی پند و اندرز بشنوی،، منی که نورو میخونم،، پند ندم .. بعد البته گفتم شاید تو این برداشت رو کنی اما دیگه ارسال رو زده بودم... بقیه جملاتمم همین بود یعنی وقتی گفتی و نخواسی من مثلا با خوندنت حرف اضافه بزنم، نزنم دیگه.. 

آقاااا اون ... هم عادت منه؛ همیشه هست 😊 تو جمله های قبلشم هست دیگه .. 😉😉

 

پاسخ :

آهان. ببخشید از من
من درست برداشت نکردم.
+ ممنون ازت. 

سایه نوری
۱۹ شهریور ۲۰:۴۷

والا الان میخوام یه چیز بی ربط بگم یا شایدم با ربطه به  پستت!

خوبه که تا کسی کمک و نظری نخواسته،، سکوت کنیم...

خوبه که وقتی پند و اندرز و نصیحت و توصیه و خودنمایی میاد به نوک زبونمون،، سکوت کنیم...

خوبه وقتی حرفی نداریم یا نمیدونیم، سکوت کنیم... 

مراقب خودت باش ... 

پاسخ :

"مراقب خودت باش" با سه نقطه بعدش. همممم
پند و اندرز ندادم و تجربه ام رو در موردش گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان