چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

مسلم.

نوید افکاری رو اعدام کردن.

یادم نمیره اینو هر وقتی که در هر جایی و هر چیزی و هر کسی بخواد بهم زور بگه. یادم نمیره.

۵
A -
۲۴ شهریور ۱۵:۱۹

اره راستم میگی ولی اینجا توی فضای وبلاگ اعتراض کردن شبیه اینه که بری جلو یه تعداد وحوش خونخوار دستتو‌ ببری و خونی که از دستت چیکه میکنه رو نشونشون بدی، ریسک به فاک رفتن بالاس دیگه

پاسخ :

آره بابا
وبلاگ واقعا مال خودشونه :))
این رو چون نکته اخلاقی داشت واسه خودم من باب دادخواهی سر حتی ادامس خریدن تو بقالی، نوشتم.
از این به بعد اینجا همین مدل قورباغه رو قورت بده سابق میشه
ایدیت رو بده که فالوت کنم اگه خواستی
A -
۲۴ شهریور ۱۴:۵۷

بنظرمن الکی نیست این ترسا، حکومت اسلامی واقن ترسناکه

پاسخ :

ترسناکه ولی واقعا داره رو رفتارها و ناخواگاهم تاثیر میگذاره. یعنی گذاشته. یعنی اگه زور بهم بگن تو مدرسه و من چیزی نگم، از این ترس میاد. نمیخوام دیگه روم تاثیر بگذاره
میفهمی چی میگم؟
A -
۲۴ شهریور ۱۳:۵۸

اره اینا یه عده ای هستن کلن باند دارن، کارشونم همینه و هیچ منفعتی هم براشون نداره ها نمیدونم چرا اینکارارو میکنن اصلن. میبینی یهو یه چیز خیلی بی اهمیتی ژانر میشه. کلن این کاربرا همیشه مشکوکن من اینارم فالو نمیکنم فالورامم اکثرن کسایین که از اینا پیروی نمیکنن و در کل راضیم

حالا بنظرم راجب نو ید چیزی اینجا نگو، بالاخره الان طنابشون خالی شده دنبال یه سر دیگه میگردن

پاسخ :

بابا ولم کن.‌ چی رو نگم اخه؟
هی الکی ترسیدیم. اینم شد زندگی؟
اینها مشکوک نیستن. اینها بیکارن.
A -
۲۴ شهریور ۱۲:۳۲

بنظرم از صفر باید شرو کنی و عرزشی فالو‌نکنی

تایم لاین من یدونم نخاله نداره

پاسخ :

مال من هم نداره ولی کلا وضعیت گوه مملکت رو که می بینم، عصبی میشم. اخبارها همه اینها
از یه طرف دیگه هم بعضی کاربرهای توییتر که گله ایی یه دفعه به یه چی حمله میکردن، مثلا به یه کاربر یا چیز خاصی رو ژانر میکردن، اوایلش برام‌جذاب بود ولی الان قشنگ میبینم مثل یه سیکل هس که هی تکرار میشه و دیگه حالم بهم میخوره از این خرهای دانا
از یه طرف دیگه، خیلی اعتیاد دارم به این شبکه. تا میرم داخلش کلی وقت تلفیهام زیاد میشه
حالا که سر نوید افکاری هی میای سر میزنم
A -
۲۳ شهریور ۱۵:۵۴

کاش توام بیای توییتر

پاسخ :

اتفاقا دیروز عصر تا الان اومدم اکانتمو رو از دی اکتیوی در اوردم بعد یه مشت فحش لایک کردم یه مشت فحش دادم و روانم داغون شد و دی اکتیو کردم باز.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان