چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دیشب

هر دفعه خواب دوست پسر قبلیم رو میبینم همه اش دارم حرص میخورم که چقدر این مونگول و بی شرفه. همه اش هم تو خواب دارم خیانت بهش میکنم. ناخوداگاه آدم که میاد بالا :))

۱
ویتا ــ
۰۳ مهر ۱۸:۳۶

=)))))))

 

من بعضی وقتا که خواب یکی از اکسام رو میبینم تو خواب همیشه اینطوریه که انگار یه فرصت دیگه بهش دادم و همش دارم عذاب میکشم چرا دوباره گیر این افتادم چرا اینقد بدبختم من این چه غلطی بود من کردم اخه. از خواب که بیدار میشم میگم خدایا شکرت، همش یه کابوس بود.=))))))

پاسخ :

من تمام حسهایی که نسبت بهش داشتم و همیشه میدونستم که دارم ولی چون زشت بود اون موقع که بهش داشته باشم رو، دارم:))
اینکه همه اش پیش خودم میگفتم چقد همه چیز رو اگزجره میکنه یا چه بی عرضه و لوسه. بعد هم که در واقعیت همیشه داشتم خیانت میکردم بعد تو خوابهامم همه اش همینه. هی دارم می پیچونم برم یه ور دیگه:))
خوابهای تو واقعا بد هستن. من خواب ببینم فرصت دوباره دادم، سکته میکنم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان