چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

اینقدر شیر خوردم، دلم درد گرفته الان.

هر چقدر میگذره میبینم که دارم ردی تر میشم و هی از چیزهای ردی تر بیشتر خوشم میاد و این از این میاد که وقتی دارم بزرگتر میشم، بیشتر دارم خودم رو میشناسم و فهمیدم که یه سری رفتار مفتارهایی که بهم تو مدرسه میگفتن که شما باید اینجوری باشی تو جامعه رو، می فهمم که چون بهم گفته بودن تو مدرسه، داشتم انجامشون میدادم ولی واقعا هیچوقت اونجوری فکر نمیکردم و شخصیت من اینجوری نبوده هیچوقت.

واسه همین میگم جدیدا خیلی حرف میزنم اگه وقتش رو داشته باشم و از انسانهای ردی خیلی خوشم اومده و می بینم که اینها واقعا ردی نبودن هیچوقت. اینا محصولات مشابه از کارخونه چینی ها نبودن صرفا. آیا شما محصولات مشابه از کارخونه چینی ها هستین؟

۴
یس. میم
۲۴ مهر ۱۲:۲۶

بذار تلگرام می‌فرستم برات :))

یس. میم
۲۴ مهر ۱۲:۲۶

https://i.pinimg.com/originals/2c/df/5a/2cdf5ad5b137546fdda8d8de2998f9cc.jpg

پاسخ :

مرسیییی :))))
یس. میم
۲۴ مهر ۱۲:۲۲

نمی‌دونم گروه یوتی طوطی رو دیدی توی تلگرام یا نه، از ردی‌ترین اجتماعاتیه که بشر دوپا به چشم خودش دیده :))

پاسخ :

ااا نه
اصن چی هس؟:))
الکس وات
۲۴ مهر ۱۰:۲۵

چه متن عجیبی. 

پاسخ :

نه واقعا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان