چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

منتظر بودم براش.

فردا دارم میرم هالووین پارتی. میخوام Frida Kahlo بشم. بعلههههه.

۵
فرانی .
۰۹ آبان ۱۵:۱۱

خیلی خیلی خوش بگذره ..

پاسخ :

خیلی ممنون و مرسی
مثکه خیلی اهمیت دادم به لباس، خیلی سنگین شد:))
برم‌ ببینم آیا خوش میگذره یا نه
هانا :)
۰۹ آبان ۱۴:۲۰

لعنت ب کرونا که تمام جوانب جذاب رو فراموش کردم و به این فکر کردم این پارتی علی رغم لذت داشتن چقدر میتونه خطرناک باشع 

مراقب خودت باش:)

پاسخ :

کاملا موافقم که خطرناکه و چیزی در دفاع ندارم:))
مرسی مرسی کلی ^___^
فرانی .
۰۹ آبان ۱۳:۴۴

مگه هالووین نباید  ترستاک شد؟ کی فریدا ترسناک شد داداش :))

پاسخ :

آره ترسناک هم در دل خودش داره ولی من کلا اینکه تو خودت رو میکنی یه آدم دیگه یا یه چیز دیگه رو بیشتر خوشم میاد
یعنی از خلاقیت میاد و این جالبتره
البته هالووین که مال اوناست، من هر جا میرم که خوش میگذره :)))
Winged Deer
۰۹ آبان ۱۰:۴۵

آه، مینا، چقدر فریدای زیبایی خواهی شد!

حسودیم شد آقا:)))))))

دست راستت روی سر من

ایشالا ما رو هم بطلبه=))

پاسخ :

آقااااااا
اون لباس که خیلی جالب بود و همه اش به فکر اون بودم و مال جوونیای مامانم بود رو، مامانم بخشیده :(((
کنسله، سال دیگه☝🏻
قراره حالا هندی شم 😁
Life Rhythm
۰۹ آبان ۰۸:۵۷

با پارتنر؟ 

پاسخ :

نه
تنها :((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان