چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

بیماریهای روانی عجیب و غریب تخمی تخیلی

در این چند وقت اخیر یکسری رفتارهای فوق needایی به نمایش گذاشتم که هر بار مجبور شدم به طرف بگم وای باورم نمیشه. این من نیستم.

بعد از توضیح خودم به دیگری، بیشتر از خودم بدم اومد. اون روز دوستم "ه" بهم گف من فکر میکنم تو خودت رو دوست نداری و یکدفعه انگار یک پوتکی رو ملاجم بود این حرف، چون دقیقا همه چی خلاصه میشه به همین.

من خودم رو دوست ندارم.

و الان حداقلش میدونم ریشه اش در این هست که من دستاوردی نداشتم این مدت و این من رو عاصی کرده از خودم.

یعنی علتش اینه. علت دیگه نرفتن از خونه بیرون هست. حالا خلاصه حداقل میدونم من چرا اینجوری شدم. و میدونم راه حلش چیه. خیلی بصورت خود جوش و تخمی هم ۴ روزه اسنترا میخورم. 

بزرگسالی واقعا مکافات درگیری مغزی هست.

۴
سجاد .م
۱۲ آبان ۲۰:۳۱

شل کن! بهترین راه.

پاسخ :

موافقم :))
Winged Deer
۱۰ آبان ۲۲:۰۵

هیچ‌کس به اندازه‌ی من از بزرگسالی تنفر و وحشت نداره 

تف بهش

پاسخ :

طبیعیه و فکر کنم اکثرا همین باشن و هیچ اشکالی هم نداره
yekidie erf
۲۵ مهر ۰۸:۴۰

درگیر شدن با قرص ها تو رو وارد یه چرخه تخمی تر میکنه. فکر میکنم اگه یه پلن درست حسابی بچینی برای روزمره، خیلی بهتر باشه

پاسخ :

آره میدونم چی میگی
ولی واقعا قرص داره جواب میده و کمک میکنه اما مسلما جواب راه حل نیست
باز هم متوجه ام منظورت چیه و درسته
علی رضا
۲۳ مهر ۱۱:۲۴

به نظرم گوش دادن به موسیقی کلاسیک میتونه آرامتون کنه. توصیه اولم هم برای اینکه گوشتون زیاد عادت نداره قطعات پیانوی ریچارد کلایدر من هست.

پاسخ :

واقعا فکر خوبیه. خیلی ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان