چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

السلام علیک

بازگشت من همیشه به سوی وبلاگ است.

۶
فراکنده **
۱۹ تیر ۲۲:۳۹

همواره.

پاسخ :

به قول اسنیپ تو هری پاتر always
Winged Deer
۱۲ تیر ۱۱:۵۶

چون واقعاً هیچ‌جا به‌اندازه‌ی وبلاگ برام امن نیست. خیلی این فضا رو دوست دارم و شاید وقفه‌هایی بیفته ولی بعید می‌دونم روزی برای همیشه ترکش کنم.

کلمنتاین ‌‌
۱۱ تیر ۰۰:۴۱

باور کنی یا نه،  حقیقته ((:

کلمنتاین ‌‌
۳۱ خرداد ۱۲:۴۹

ببین کی این‌جاست. من هی یادت می‌افتادم این چند روز.

پاسخ :

راستش باورم نمیشه یادم بیفتی:))
... ...
۳۰ خرداد ۲۰:۵۴

واقعا "السلام علیک"!

پاسخ :

پاشیم واسه نماز
Winged Deer
۳۰ خرداد ۱۷:۲۱

مینااا. نمی‌دونی چه ذوقی کردم وقتی دیدم ستاره‌ی کنار اسم وبلاگت روشن شدههه. خوش برگشتییی.

پاسخ :

قربانت
و تعجب از اینکه چه با‌قوام وبلاگ‌ات رو همچنان پیش میبری. «ادامه دادن در کاری» اینقدر این روزها کم شده که مایه ستایشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان