چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

همه‌اش میریم خونه دوستاش، اینور اونور.How awesome can I be?

این روزها اتفاق زیاد میفته. بیشتر روزهای هفته خونه علی هستم. چند بار مستقیم و غیر مستقیم حرف زدیم که برم پیشش زندگی کنم. دیشب داشتیم باهم حرف میزدیم. بهش گفتم واقعا دوس دارم زنت باشم. گف اره. من هم همین فکرا میاد تو سرم🧿

واسه خاطر خودم، بهترین خودم میشم🧿

۱
عطاملک | قرارگاه سایبری
۱۳ آذر ۰۴:۳۰

سلام

دعا میکنم به همه خواسته هایی که میخواید برسید و مهاجرت براتون اومد داشته باشه

نوشته هاتون رو میتونید در ویترین هم منتشر کنید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان